محل لوگو

کتاب صوتی بیاندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل


کتاب صوتی بیاندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی که یکی از پیشگامان سبک مدرن ادبیات موفقیت شخصی بود. یکی از معروف‌ترین اثر او، بیندیشید و ثروتمند شوید، یکی از پرفروشترین کتاب‌های جهان است .او به یکی از مشاور رئیس جمهور فرانکلین دی روزولت ۱۹۳۳ – ۳۶ تبدیل شد«»هر چه ذهن انسان تصور و باور کند، به او دست می‌یابد

ناپلئون هیل، پدرش آهنگر بود خانه‌ای که او در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود.و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت ان نمی‌شد زندگی می‌کردند. از این لحاظ خانه آنها برای همه ساکنین منطقه شناخته شده بود.

دوران کودکی:

ناپلئون از همان دوران کودکی علاقه خود را به مطالعه کتابهای داستان و همچنین، خلاصه نویسی و داستان نویسی نشان داد. او در سیزده سالگی، خبرنگار روزنامه «ویرجینیا» شد و نام «گزارشگر کوهستان» را برای خود انتخاب کرد. هیل با پولی که بدست می‌آورد، هزینه تحصیل خود را پرداخت می‌کرد. وی برای ادامه تحصیل وارد مدرسه حقوق شد، ولی از عهده هزینه‌های آن برنیامد، از این رو زمان بیشتری را صرف فعالیت در روزنامه و کسب درآمد کرد.

نویسندگی:

ناپلئون استعداد خوبی در نوشتن داشت و سردبیر روزنامه با استقبال از نوشته‌ها و مقاله‌هایش، سرپرستی مصاحبه با افراد برجسته و معروف را به او واگذار کرد. وی در هنگام مصاحبه با افراد نامدار، از تجربیات آنها درس می‌گرفت و آن را در زندگی خود به کار می‌برد. هیل با افرادی چون «توماس ادیسون»، «الکساندر گراهام بل»، «هنری فورد» و «ویلیام جنینگ برایان» مصاحبه کرد. او با دقت و ظرافت تمام، راز موفقیت این گونه افراد را بدست می‌آورد و آن را یادداشت می‌کرد. از این رو در سال ۱۹۲۸، کتابی با نام «قوانین موفقیت» نوشت که با استقبال خوبی روبرو شد

چرا باید این کتاب را بخوانید :

بیندیشید و ثروتمند شوید، نوشته ناپلئون هیل، از نخستین و جامع‌ ترین کتاب‌هایی است که در قرن بیستم به معرفی روش‌های موفقیت در زندگی و کسبو کار پرداخته و این روش‌ها را که تا آن زمان تنها در اختیار معدود افراد موفق بوده، همگانی کرده است.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ، پیشنهاد اولیه نوشتن آن از سوی اندرو کارنگی، موسس و صاحب غول فولاد امریکا و دومین نفر در لیست ثروتمندترین افراد تاریخ به ناپلئون هیل ارایه شد و خود حاصل مصاحبه نویسنده با نزدیک به پانصد فرد موفق آن دوره از جمله فورد، ادیسون و … است، اولین بار هفت دهه قبل و در سال ۱۹۳۷ منتشر گردید.

از نکات جالب توجه برای کسانی که هم این کتاب را خوانده‌اند و هم فیلم راز را دیده‌اند، نزدیکی مفاهیم این دو به یکدیگر است.
ناپلئون هیل با الهام از اندرو کارنگی که رمز موفقیت خود را برای او شرح داده بود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را به رشته تحریر درآورده است.

هیل برای نوشتن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به مدت ۲۰سال به تحلیل زندگی صد مرد نامی پرداخت و حاصل آن را به‌صورت ۱۵ گام برای رسیدن به ثروت شرح داده است.

با دانلود کاملبیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل چگونگی دست‌یابی به هدف را توضیح می‌دهد. در این کتاب می‌توان به این پی برد که توانگری تنها با معیار پول قابل اندازه‌گیری نیست و دوستی‌های ادامه‌دار، مناسبات خانوادگی و احساس درک همدلانه میان همکاران نعمت بزرگی است که اسباب آرامش ذهن می‌شود.

بیندیشید و ثروتمند شوید

اگر از زندگی روزمره خسته شده اید و به فکر یک تغییر بزرگ در زندگیتان هستید این کتاب راهش را به شما نشان خواهد داد…

این کتاب برای شما دوست عزیز تهیه شده تا با گوش دادن به این کتاب و اجرای دستورالعمل های موجود در آن بتوانی راه رسیدن به ثروت و موفقیت خودتان را کوتاه تر از قبل طی کنید .

توجه  کتاب صوتی کمیاب از دولت عشق بعنوان هدیه برای شما عزیزان 


مبلغ واقعی 81,800 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 40,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 214

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما